باباییبابایی، تا این لحظه: 40 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
خودمخودم، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
شروع زندگیمونشروع زندگیمون، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
اووون روزاووون روز، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
فسقلی مافسقلی ما، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

خدایا خودت پناهم باش

ندارمت امـــا...

1394/7/15 14:14
نویسنده : خودم
536 بازدید
اشتراک گذاری

ندارمـت امــــا.....

دوست داشتنت را عاشقــــم....

اینکــه شبهـــــا با خیــال خــامی بخـــوابم....

 و صبحــها با امیـــد مضحـــکی چشـــم باز کنـــم....

مـن به این نا عـــلاجی خود معـتــــادم....

و خیــال عاقـل شــدن هــم ندارم....

اگــــر بدانـــی درد تو چه لــــذتی دارد.....

نـدارمت افســـوس...

 امـــا دوسـتت دارم....

و مـن این دوست داشتن تـــو را.....

دوســــت دارم...

پسندها (3)

نظرات (7)

شیوا
15 مهر 94 18:18
سلام لیلی جانم "اگر بدانی درد تو چه لذتی داد"
خودم
پاسخ
سلام دوست نازنینم... فکر که میکنم میبینم... دروغ گفتم... زیادم لذت نداره
مامان پری
16 مهر 94 22:09
چه شاعرانه...! به امید روزیکه بنویسی دارمت .
خودم
پاسخ
ممنــــونم پری جونـــم
زینب
20 مهر 94 15:02
سلام . همه پستات رمز داشت نتونستم بخونم . امیدوارم چیزی رو که نداری به زودی به دست بیاری
خودم
پاسخ
سلام زینب جان... ممنونم عزیزم.. امیدورام شما هم به آرزوهای قشنگت برسی
مامان ندا
21 مهر 94 16:09
سلام عزیزم خیلی وقته ازت بی خبرم خوبی همش بفکرت هستم کجایی زندگی بر وقف مرادت هست خوشحال هستب!؟!؟ از خودت برام بگو برای بچه اقدام کردی
خودم
پاسخ
سلام ندا جانم... زیاد وقت نمیکنم بیام بنویسم... قول که زود میام
نسترن
6 آبان 94 17:04
خودم
پاسخ
مامان الی
9 آبان 94 16:10
خودم
پاسخ
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
16 آذر 94 13:50
آنجـــــــــــا که دلت گرفت و هیچکــــــس حـــــــــرف تـــو را نفـــهمیــــد و از هـــــمه جــــــا و هـــمــه کــــــس نا امیــــــد شـــــــدی بـــــدان ایـــن یـــــک دعـــــوت اســـــــت از کــــسی که از رگ گـــــــردن به تـــــــو نزدیــــک تـــر اســــــت و از همــــــه مـهــربــــان تــــر و با مــعــرفـــت تــــــر اســـــــــت... خــــــــــــــــــــــــــــــدا
خودم
پاسخ
ممنون پگاه جان... خیلی قشنگ و دلنشین