باباییبابایی، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
خودمخودم، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
شروع زندگیمونشروع زندگیمون، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
اووون روزاووون روز، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
فسقلی مافسقلی ما، تا این لحظه: 7 سال و 23 روز سن داره

خدایا خودت پناهم باش

دلــــم... دعــــا میخواهد

1394/10/21 14:22
نویسنده : خودم
679 بازدید
اشتراک گذاری

دلم ......!!
التماس دعا می خواهد.....
از همان التماس دعاهایی که آدمیزاد
یک وقت هایی دلش را به"دریا" می زند!!!!
وبه خلق الله رو می اندازد
که برایش دعا کنند.....!
از آنهایی که از ته جانت لا به لای بعضی ها
با چه""زوری"" بالا می آید....!
انوقت با همه ی وجود دلت را به
"زمزمه ی خدایا"
گفتن خلق الله خوش میکنی!!
که اگر صدای تو به عرش نرسید!
لااقل یکی از همین خلق الله صدایش آنقدر
رسا است که عرشیان و فرشیان از
""خدایا گفتنش"" 
خدایا بگویند!!!
.....التماس دعایت......
وقتی می گویم برایم دعا کن یعنی کم آورده ام!!!
یعنی دیگر.......!
کاری از دست خودم برای خودم 
بر نمی آید...!!!

حرفی نمیماند فقط التماس دعا....

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان پری
9 اسفند 94 12:40
عزیزم سلام خوبی گلم؟ متنت عجیب حالمو عوض کرد. عزیزم همیشه دعات میکنم .تو هم به صدا زدن خدا ادامه بده.صدامونو میشنوه ولی شاید حکمتی هست که حاجتتو یراورده نمیکنه. به هر حال اون خیلی خیلی مهربون تر از این حرفاست. تازه دلمم برات تنگیده بود.
خودم
پاسخ
سلام پری جووونم... فدای مهربونیات... توکل بخدا.... پارلارو از طرف من ببوس
سحر
23 اسفند 94 18:11
عزززززیزم خوووووبی؟گاهی خیلی بهت فکر میکنم امیدوارم زندگی روی خوشش و به ما هم نشون بده، دلم خیییییلی واست تنگیده... سلام سحر جان... خوبم... الهی آمــین... منم دلم برات تنگ شده...
یه منتظر
2 فروردین 95 23:25
سلام دوستم عیدت مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی
خودم
پاسخ
ممنون عزیزم... امیدوارم شما هم سال خوبی رو داشته باشید
باران
15 اردیبهشت 95 5:48
توکلتون به خدا باشه برای تو و همه مامانای منتظر دعا میکنم میدونم بهتون چی گذشته و از صمیم دل دعا میکنم آخرین تجربه تلخ باشه که سپری کردید. خوشحال میشم رمز نوشته هاتو داشته باشم
خودم
پاسخ
ممنون باران جان... خدا فرشته تو حفظ کنه
شمیم
12 آذر 95 19:28
سلام عزیزم متنت خیلی با حال دل من جوره با اجازت کپی کردم .وای که میدونم چه حالی داری و روزات چه جوری میگذره ایشالا که به حق فاطمه زهرا خدا به زودی زود جواب انتظارتو میده
خودم
پاسخ